close

 

沒離開過 (I Surrender 中文版)      林志炫

我曾愛過 也失去過 嘗過愛的甜與澀
擺脫命運的捉弄 我知道我要什麼
有一份難言的感動 用所有情緒融合
何必再無謂的思索 這世界有什麼好值得 如果沒有你

我眺望遠方的山峰 卻錯過轉彎的路口
驀然回首 才發現你在等我 沒離開過
我尋找大海的盡頭 卻不留蜿蜒的河流
當我逆水行舟 你在我左右 陪著我走

I know 我太富有 因為愛滿足了所有
生命中每個漏洞 你都用真心補縫
Right now 就從這一刻 我要擁你在懷中
給你加倍的溫柔 為你唱一首專屬的情歌 請聽我說

我眺望遠方的山峰 卻錯過轉彎的路口
驀然回首 才發現你在等我 沒離開過
我尋找大海的盡頭 卻不留蜿蜒的河流
當我逆水行舟 你在我左右 陪著我走

喜怒哀樂 捆綁我的 都不再算什麼 Baby
讓我的世界 以你為重 快樂裡快樂 憂愁裡憂愁

我眺望遠方的山峰 卻錯過轉彎的路口
驀然回首 才發現你在等我 沒離開過
我尋找大海的盡頭 卻不留蜿蜒的河流
當我逆水行舟 你在我左右 陪著我走

Right here right now 讓我們一起抬起頭
迎接愛 降落 陽光證明這並不是一場夢
Right now 閉上眼用心去感受
有一個聲音 它說愛情 沒離開過


                                                              

I surrender    林志炫 ( 原唱 Celine Dion )

There's so much lifeI've left to live                  我已經虛度了許多光陰

And this fire's burning still                               但這火焰依然在我心中燒著


When I watch you look at me                             當我看到你望著我

I think I could find a way                                 我想我可以找到方法

To stand for every dream                                  去主張我每個夢想

And forsake this solid ground                            然後逃離著無趣的地方

And give up this fear within

Of what would happen if they end,                    而放下對於將來未知的恐懼

I'm in love with you                                           我愛上妳



'Cause I'd surrender everything                        因為我願意放棄每件事

To feel the chance, to live again                        去感受改變,重新活一遍

I reach to you                                                    我在你的心裡

I know you can feel it too                                  我知道你也和我一樣感受得到

We'd make it through                                         我們會一起渡過


A thousand dreams I still believe                        我依然相信千百個夢想

I'd make you give them all to me                         我會讓你幫我實現他們

I'd hold you in my arms and never let go             把你抱在我胸懷永遠不放開

I surrender                                                        我臣服了


I know                                                                我知道

I can't survive another night away from you        沒有你的夜我將無法生存

You're the reason I go on                                    你是讓我繼續向前的理由

And now I need to live the truth                          而我現在需要相信活著


Right now, there's no better time                         就是現在,沒有其他更好的時間了

From this fear, I will break free                         我將會打破恐懼 自由的活著

And I'll live again with love                                 而我會重新的為愛而活

And know they can't take that away from me       沒有人能將我們分開

And they will see... yeah                                      而他們將會看到..

To feel the chance, to live again                         去感受改變,重新活一遍

I reach to you                                                    我在你的心裡

I know you can feel it too                                  我知道你也和我一樣感受得到

We'd make it through                                         我們會一起渡過


A thousand dreams I still believe                       我依然相信千百個夢想

I'd make you give them all to me                        我會讓你幫我實現他們

I'd hold you in my arms and never let go            把你抱在我胸懷永遠不放開

I surrender                                                       我臣服了


( Every night gets longer                                    當每個夜晚變得漫長

And this voice's getting stronger baby               這個聲音就會更加堅強~

I'll swallow my pride                                        我壓抑著我的驕傲

And I'll be alive                                                而我將存在著

Can't you hear my call?                                     你沒聽到我的來電嗎?

I surrender all...                                                我俯首稱臣了..


Right here, right now                                         就是這裡,就是現在

I'd give my life to live again                              我會放棄所有去重新活一遍

I'll break free                                                  我會輕易的躍過

Take me, my everything                                     帶著我每個夢想

I surrender all to you                                       我放棄所有奔向妳

(Right now)                                                      就是現在


我喜歡你你應該知道;千百個夢想與煩惱只要有你陪伴我都能突破

你的智慧讓我這個驕傲又膽小的女孩臣服;

而我也願意永遠在你身旁陪你度過重重挑戰

希望我的情人節不再孤單的過,如果你也和我有相同的感受

Right now  閉上眼用心去感受

有一個聲音 它說愛情 沒離開過

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lily 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()